Humansoft - MiniCorax

MiniCorax (SQL) to łatwy w obsłudze program do prowadzenia małej firmy. Sprawdza się w sklepach detalicznych, małych hurtowniach, punktach usługowych oraz firmach dokonujących prostej kompletacji wyrobów.

Służy do wystawiania i rejestracji faktur sprzedaży, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur zakupu, korekt i innych dokumentów w PLN związanych ze sprzedażą i zakupem towarów oraz usług. Umożliwia prowadzenie kas i rachunków bankowych. Tworzy raporty kasowe oraz pozwala na proste rozliczenia kasjerów. Pomaga w prowadzeniu rozrachunków z kontrahentami, kontrolując terminy płatności klientów oraz własnych zobowiązań. Wystawia wezwania do zapłat oraz noty odsetkowe. Pozwala także szybciej rozliczać się z Urzędem Skarbowym. Na podstawie zarejestrowanych w programie dokumentów tworzy deklaracje VAT-7 i VAT-7K.  

MiniCorax umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej. Obsługuje dowolną ilość magazynów oraz wszystkie dokumenty magazynowe (WZ, PZ, P, R, MM). Kontroluje stany magazynowe oraz ułatwia inwentaryzację. Umożliwia obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dostarcza prostych analiz mierzących chodliwość towarów, obroty z odbiorcami i dostawcami oraz przedstawia historię sprzedaży/zakupów towarów.  

Współpracuje z kasami i drukarkami fi skalnymi, wagami elektronicznymi, kolektorami danych, etykieciarkami i innymi urządzeniami zewnętrznymi ułatwiającymi sprzedaż towarów. Posiada możliwość prowadzenia szybkiej sprzedaży detalicznej opartej na prostym i wygodnym interfejsie oraz pracy z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Wbudowany w program system CRM ułatwia współpracę z klientami, pozwalając przypisać im uzgodnione warunki handlowe, tworzyć notatki oraz podpinać zewnętrzne pliki np. umowy współpracy.  

  Firmy usługowe wspomaga w prowadzeniu usług i serwisu, zaś produkcyjne w tworzeniu wyrobów powstających w wyniku prostej kompletacji.  

MiniCorax jako program do pełnej obsługi małej firmy posiada również rozwiązania do prowadzenia księgowości. Modułowa budowa programu umożliwia dobór modułów wg aktualnych potrzeb firmy oraz w dowolnej chwili poszerzenie jego funkcjonalności o kolejne moduły.  

Całość systemu MiniCorax tworzą następujące moduły:

» Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa)
» Książka Przychodów i Rozchodów
» Księga Handlowa
» Środki trwałe
» Kadry i Płace HR
» Serwis i Usługi
» Produkcja
» Edytor widoków i wzorców

MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych. Cennik  

Cennik poszczególnych modułów systemu MiniCorax  

Moduły systemuCena netto
*Pakiet Podstawowy - licencja na 1 stanowisko komputerowe (Sprzedaż, Sprzedaż detaliczna, Kasa/Bank, Rozrachunki, Magazyny, Inwentaryzacja, Rejestry VAT, Analizy, CRM)290 zł
Książka Przychodów i Rozchodów290 zł
Księga Handlowa1250 zł
Środki Trwałe do 20 środków trwałych390 zł
Środki Trwałe do 50 środków trwałych890 zł
Kadry i Płace do 10 pracowników900 zł
Kadry i Płace o 20 pracowników1100 zł
Kadry i Płace do 50 pracowników1300 zł
Kadry i Płace do 200 pracowników1700 zł
Produkcja690 zł
Serwis i usługi290 zł
Edytor widoków i wydruków100 zł
Dodatkowe stanowisko w sieci190 zł
 

Ceny nie zawierają podatku VAT (23%)